Huelva #5 - Januari (NL) - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Tessa Keizer - WaarBenJij.nu Huelva #5 - Januari (NL) - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Tessa Keizer - WaarBenJij.nu

Huelva #5 - Januari (NL)

Door: Tessa Keizer

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Januari 2019 | Spanje, Huelva

Hola a todos!

Gelukkig nieuwjaar! Of: feliz año nuevo!

Samen met mijn zusje ben ik op 2 januari teruggevlogen naar Sevilla. We verbleven 3,5 dag in Sevilla en we zijn nog 2,5 dag in Huelva geweest. Ik had Josee aangeraden om tijd te besteden in Sevilla, omdat daar meer te doen en te beleven is dan in Huelva. Dus samen met haar heb ik de stad een beetje verkend. In Huelva hebben we vrijwel niks gedaan, omdat we beide kapot en moe waren en we vonden het belangrijker dat we samen wat tijd konden doorbrengen. En voor haar was het ook echt een beetje vakantie, omdat ze net in haar eerste jaar van haar opleiding zat.
Nadat ze weer naar huis was gegaan, had ik nog één lesweekje. Meer had ik niet te doen in januari. Er stond nog 1 presentatie voor marketing op de planning. Dit had mijn groepje en ik voor de vakantie al klaar, wat enorm scheelde. Het enige wat ik hoefde te doen, was aanwezig zijn tijdens de presentatie.
Ook had ik mijn laatste tentamen van Spaans A2, de leestoets. Binnen een paar dagen had ik het boekje uitgelezen en super moeilijk was het niet. De tentamenvragen waren ook makkelijk en ik had maar 1 fout op de toets.
En voor Planning & Strategic Control moesten een final essay maken. Dit had ik ook binnen een paar dagen klaar. Het was wel even doorwerken, maar er stonden een paar voorbeeld essays op Moodle en mijn essay heb ik aan de hand van de voorbeelden gemaakt. Zo wist ik zeker dat alles wat in het essay moest staan, erin stond.

Eigenlijk was de maand januari niet heel speciaal, aangezien ik maar 1 weekje naar school hoefde. Daarom ben ik een weekje op vakantie geweest met mijn huisgenoot en heb ik weer een dagtrip gemaakt met WeLoveSpain. Daarna had ik nog één weekje vrij en die week heb ik gebruikt om gewoon een beetje rustig aan te doen en te genieten van het weer. De week erna heb ik gebruikt om me voor te bereiden op de tentamens, want dit was de laatste week van januari en in de eerste week van februari heb ik mijn tentamens.

Ik ben 5 dagen met Camilla naar Kopenhagen geweest. Ryanair had met Black Friday een hele goede deal, we konden voor €20,- retourvliegen van Sevilla naar Kopenhagen en terug. We hebben het daar erg leuk gehad, veel dingen gezien en gedaan. Het enige nadeel wat van Kopenhagen vonden, was dat het er erg duur was. Maar daar hadden we wel rekening mee gehouden. Zoals al eerder gezegd, zal ik in februari een blog maken over de reisjes die ik gemaakt heb en daar zal ik wat uitgebreider over Kopenhagen praten en ook over Ronda en Setenil.
Want met WeLoveSpain ben ik naar Ronda en Setenil geweest. Dit was een dagtrip die ik al sinds oktober/november wilde maken, alleen in verband met het slechtere weer lukte dat niet. Met de organisatie ben ik op 27 januari naar Ronda en Setenil geweest en dit was weer één van de eerste reizen van WeLoveSpain na de kerstperiode. Dit merkte ik ’s ochtends al meteen, want er waren niet veel mensen die meegingen, terwijl toen ik naar Córdoba ging, de hele bus zowat vol zat. We hadden nu ook een kleinere bus en ik denk dat we met maximaal 10-15 meiden waren. Ik vond dit wel prima, want nu was de groep niet zo heel groot en hadden we wat meer tijd voor dingen. Het was een erg leuke en interessante dag, waarbij ik veel gelopen heb en gezien heb.
Dit was de samenvatting voor de maand januari wel weer, want ik heb gewoon niet zoveel gedaan. Volgende week zijn mijn tentamens, wens me geluk haha!

Adiós!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 15 Nov. 2018
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 5703

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 12 Februari 2019

Studie in Huelva

09 Februari 2018 - 06 Juli 2018

Stage in Berlijn

Landen bezocht: